
Co to je PPC reklama?
Není žádná černá magie, je to chytrý způsob, jak získat zákazníky přes Google (nebo třeba i Seznam) a přitom nevyhazovat peníze oknem. Co znamená „PPC“? Zkratka PPC = Pay Per Click, neboli platíte za kliknutí.
Není žádná černá magie, je to chytrý způsob, jak získat zákazníky přes Google (nebo třeba i Seznam) a přitom nevyhazovat peníze oknem. Co znamená „PPC“? Zkratka PPC = Pay Per Click, neboli platíte za kliknutí.
Představte si, že Google je obří digitální tržiště. Lidé tu chodí a zadávají otázky typu: „Kde koupit nejlepší pizzu v okolí?“ „Kdo mi opraví pračku?“ „Jak se zbavit otravného souseda?
Hezký web je super. O tom žádná. Ale pokud váš web jen dobře vypadá a přitom nic neumí, je to trochu jako sportovní auto bez motoru.
Představte si, že vejdete do obchodu, rozhlížíte se… žádné značky, žádné ukazatele a nikde nikdo. Co uděláte? Pravděpodobně se otočíte na podpatku a půjdete jinam.
Představte si, že přijdete do obchodu, kde všude blikají světýlka, hraje hlasitá hudba a je cítit pět různých vůní. Příjemné? Asi ne. A přesně tak se cítí návštěvníci na přeplácaných webech.
Pamatujete ještě na dobu vytáčeného připojení? Ten zvuk, ty minuty čekání… nostalgie, že? Ale dnes? Dnešní návštěvníci nemají čas ani trpělivost čekat. První dojem Máte zhruba 3 sekundy, než návštěvník ztratí zájem a klikne na křížek.
SEO – tři písmena, která zní trochu jako zaklínadlo z Harryho Pottera. Spousta lidí si myslí, že na dobré pozice na Googlu existuje nějaký drahý amulet od SEO šamana – pravda je ale mnohem jednodušší…
Vytvořit web není zas taková věda… ale vytvořit web, na kterém lidé zůstanou, to už chce trochu umění. Co nejčastěji návštěvníky odrazuje? 1. Pomalé načítání Lidé jsou dnes netrpěliví.
Váš web je jako oblečení – když vypadá, jako by přežil čtyři módní revoluce, možná je čas ho vyměnit. První dojem je všechno. Takže jak poznáte, že je čas dát svému webu nový kabát?
Webová stránka je online zaměstnanec, který maká 24/7, nebere si dovolenou, nechodí pozdě a přináší zákazníky. Ale pozor – ne každý web tuhle práci zvládá. Jak vytvořit web, který pomáhá vašemu byznysu růst?
Jedni milují světlé pozadí, druzí nedají dopustit na temnotu. Je to jako věčný souboj mezi jablkem a droidem. Tak který webový design je vlastně lepší – tmavý nebo světlý?
Pamatujete, když jsme internet prohlíželi výhradně na počítači? Dnes většina lidí brouzdá po webu s mobilem v jedné ruce a kávou v druhé. Pokud váš web vypadá na mobilu jako rozbitá skládanka, tak se lidé prostě otočí a jdou jinam.
Webová stránka není bludiště. Teda neměla by být. Ale někdy se tam člověk cítí jak v IKEA bez šipek – ví, že chce židli, ale skončí u svíček a neví, jak se dostat zpět.
Postavili jste web, spustili ho, všechno běží… a teď čekáte, až se pohrnou návštěvníci z Googlu. Jenže ouha – nikdo nepřichází. Zkoušíte hledat název firmy, služby, dokonce i vlastní jméno… ale nic.
Představte si, že váš web je jako první rande. Návštěvník přijde, rozhlédne se… a během pár vteřin si řekne buď „Tohle má smysl“, nebo „Díky, další prosím.