Jasná výzva k akci

Představte si, že vejdete do obchodu, rozhlížíte se… žádné značky, žádné ukazatele a nikde nikdo. Co uděláte? Pravděpodobně se otočíte na podpatku a půjdete jinam.

A přesně takhle se cítí návštěvníci vašeho webu, když jim jasně neřeknete co mají dělat. Potřebují jasnou výzvu k akci(CTA).

Nečtou myšlenky

Možná je pro vás jasné, že chcete, aby vám lidé napsali, objednali si službu nebo stáhli e-book. Ale hádejte co? Návštěvníci to neví. Pokud jim to neřeknete jasně a jednoduše, neudělají nic. Web bez CTA je jako restaurace bez jídelního lístku.

Nepřemýšlí

Dobrá výzva k akci říká: 👉 „Klikněte sem a objednejte si.“ 👉 „Napište nám zprávu.“ 👉 „Stáhněte si zdarma návod.“

Lidé nepřemýšlejí nad tím, co je správný další krok. Prostě kliknou.

Zvýšení konverzí

Stránky s viditelnými a jasnými CTA mají mnohem vyšší konverzní poměr. Když návštěvník ví, kam kliknout, mnohem častěji to udělá.

Nemusí to být nuda

Výzva k akci nemusí být jen suché „Odeslat formulář“. Můžete být: „Chci to taky!“, „Zavolejte nám ještě dnes!“ nebo „Získat cenovou nabídku“

Hlavně ať je to jasné, viditelné a lákavé.

CTA je potřeba

Pokud chcete, aby váš web opravdu fungoval, potřebujete jasnou výzvu k akci. Návštěvníci bez správného směrování jednoduše odejdou.

CHCI JASNOU VÝZVU K AKCI