
Web by měl být hezký i funkční
Hezký web je super. O tom žádná. Ale pokud váš web jen dobře vypadá a přitom nic neumí, je to trochu jako sportovní auto bez motoru. Lidé se na něj možná přijdou podívat… ale nikam je nedoveze.
Vzhled přitáhne oko
Parádní grafika, krásné barvy, wow efekty… to všechno může zaujmout. Ale co dál? Pokud se návštěvník ztratí hned na druhé stránce, nenajde kontakt, nebo mu nefunguje objednávkový formulář, bude design asi to poslední, na co bude vzpomínat.
Nejen hezky vypadat
Web má plnit účel. Ať už je to získání nových poptávek nebo prodej produktů. Pokud web návštěvníka nevede k akci, tak návštěvník odejde.
Lepší uživatelský zážitek
Rychlé načítání, přehledné menu, čitelné texty, responzivní design… To všechno jsou věci, které dělají web použitelným a příjemným. Protože i když máte nejhezčí homepage na světě, když se stránka načítá 10 sekund nebo na mobilu vypadá jako puzzle, lidé odejdou.
Google kouká funkčnost
Google zajímá, jestli se váš web rychle načítá, jestli funguje na mobilech a jestli lidé na stránkách zůstávají. Funkčnost má vliv i na to, jak vysoko vás Google zobrazí.
Designem to začíná
Hezký design je skvělý start, ale bez pořádné funkčnosti nedosáhnete výsledků.